onsdag 27. juli 2011

Sweden.

Rastløs som jeg tydeligvis er, så kjørte jeg ned/inn i sverige.
Blir vel rotende rundt her som en annen turist vel..?
Prøve å finne et egnet sted ved et vann.

Vet om et par steder til i Norge jeg kunne tenkt meg å dratt og brukt litt tid ved.

Savner informasjonsmulighetene internett gir.

Kjørt et stykke i dag, letet etter et egnet sted, vært innom et par campingplasser, men de var så stappet at jeg dro videre.

Nå er jeg på riksvei365 nær Norsjø ( 64.94319N 19.00575E )
Kjørte inn en skogsvei og LANGT der inne var det en liten "snu plass".
Langt inni skauen og er helt stille her..og helt tett skog rundt meg.

Finnes faktisk ikke en lyd her bortsett fra snørrogførti mygg som digger kroppen min.
Nesten litt skummelt sted.
For stille og avsides.

Får man sove her da tru?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar